Wednesday 31 October 2012

Someone  

 Assalamualaikum wahai pembaca pembaca sekalian . :))
 
 Macam dah lama lama sangat2 kan saya tak mengupdate blog ? opss bukan macam . Tapi memang lama pown tak update blog ni.Sorry , biasalah saya kan selalu busy.Macam la busy sangat. Mengalahkan menteri2 yang ada kat Malaysia ni , haha kena tipu je update setiap ary tau blog. okay stop taknak membebel panjang2 . ok nak start tanya soalan ni , bersiap sedia semua untuk menjawab soalan yang akan di tanya secara bertubi2 oleh saya seperti peluru senapang yang mencari mangsanya..Hahaha {gelak jahat alaa sopan2 sikit} korang pernah in love ? pernah in love dengan sape? jiran sebelah umah? mat bangla bina bangunan? kawan anda?hurmmm jeng jeng jeng...

Jom i want to share something with you all.Halamak cakap om putiss lah pulak minah ni.Nak bajet cam reti lettuw.cehh, nampak title kat atas tu kan ? SOMEONE . Who ? kalau nak story dari mula sampai habis memang panjang.tapi saya akan pendek kan ok.supaya anda tak bosan and saya pown tak sakit jari nak menaip banyak2.perasaan sayang,cinta tu kadang2 datang dengan sendiri tanpa kita perasan kan? Kita takmintak untuk mencintai someone dan kita tak mintak someone tu mencintai kita.Tapi takdir Allah siapa yang tahu kan.kita hanya mampu merancang tapi dia yang lebih berkuasa untuk menentukan .takdir saya.saya jatuh cinta dengan someone yang dekat dengan saya.sangat susah untuk faham dengan perasaan ni,sebagai seorang kawan.bagi sayan dia baik menyenangkan,kelakar,1 kepala dengan saya,otak gila2.Tapi dari sudut pandangan yang lain,dia rumit untuk di fahami.

 betul orang cakap,cinta tu tak kenal sape.Tapi sayang hati ni dah berkecai retak berjuta2 ! wah emo lebih ni.okay nak titik eyemo la sikit kat mata ni biar nampak dramatik sikit.Haha kadang2 kita tak tahu someone yang akan hadir dalam hidup kita tu sape kan? Macam saya ni,saya ni suka cinta2 orang utan ni.{ubah sikit selalu orang panggil cinta monyet tapi saya punya cinta,cinta orang utan} I kan budak sekolah lagi mungkin cinta2 tak patot ada kot,tapi saya manusia biasa yang tak boleh lari dari lumrah hidup ni.so cinta tu tetap ada jugak..Muehehe macam laa ada yang tak pernah jadi remaja kan.motif entry kali sebenarnya nak cakap cuba fahami diri sendiri and baru anda faham orang lain.dan jangan terlalu mencintai someone dan jangan terlalu mengharap untuk someone tu mencintai anda ok.sebab bila benda yang kita harapkan,tak menjadi seperti yang di harapkan .itu adalah benda yang sangat menyakitkan,lepas tu mula jiwang karat hati retak berkeping2...huhuhu penat nak melayan perasaan .

No comments: